Du har sett den passera och göra natten så märklig. Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig - L W

Vilken lång dag det här har varit! Imorse försov jag mig, vaknade 07.45 av att Nova ringde. Lite panik och stress, men jag tackar gud för att ha flextid. Då spelar det egentligen ingen roll när jag börjar eller slutar så länge jag gör mina timmar. Dagen på jobbet gick hyffsat, fick dock inte särskilt mycket gjort.
 
När jag slutat mötte jag och Nova och Nicke och vi gick till frisören. Nova var verkligen superduktig, vilken stor tjej jag har! Hon klippte lite på långden och tog bort det som är slitet, men det ser ganska samma ut som innan.
När vi var klar där åt vi pizza och sen for vi hem.
 
Kvällen har spenderats med att spela kort med Jossan, båda två har varit uttråkade och sjukt sugen på att göra något, men ingen kunde/orkade hitta på något kul. Nu ska jag bädda ner mig i sängen, se lite serier och förhoppningsvis kunna somna nångång.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0