Den veckraste stunden i livet var den när du kom - L W

Det finns nog inget bättre än torsdagar. Då får jag sno Bäbis från hennes pappa en stund och bara vara hon och jag, hur underbart? Tre dygn kvar tills hon är min för en hel vecka, och jag längtar enormt! Dock ska jag väl egentligen inte klaga, jag har myst med henne varje dag tror jag sen hon åkte, men det blir inte samma sak att bara hälsa på. Mammaveckorna är det bästa!! <3 Som jag önskar att jag aldrig behövde vara utan henne, aldrig behöva säga hejdå, aldrig undra och oroa mig. Men samtidigt är jag sjukt tacksam över att hon har en pappa som bryr sig, vill ha henne och älskar henne, det är det många som inte har. Jag älskar min lilla tjej, Mammahjärtat svämmar över av lycka och stolthet hela tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0