Dec. 17, 2012

Vilken superbra helg jag haft! I fredags blev vi bjudna på middag hos pappa, och sen blev det myskväll med Nova, Amanda och Jossan. När bäbis somnat spelade vi stora lite poker. I lördags blev det först fika och julgransklädning hos Momma, och sen åkte jag och Lillis iväg på julbord. Trevligt som alltid att träffa allt folk där!

På kvällen fick Nova sova hos mormor och jag och Jossan drog iväg på fest på Marieberg. Riktigt lyckad och bra kväll med andra ord! Var hyfsat sliten igår då vi skulle iväg till morfar och klä granen där, tur att Nova är sån duktig tjej! Jag och Jossan hann även med en massa julklappsshopping på Expo.

Nu ska jag fortsätta jobba lite, har nyss ätit lunch och samlat på lite mer energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0