Torsdag morgon (igen2)

Gud vilken bra morgon vi har här hemma! Nova har redan hunnit kissa på pottan 2 gånger, hon har sagt till själv båda gångerna att hon vill. Vi har även tagit en låååång dusch tillsammans, underbart mysigt! Just nu leker hon för fullt i sitt rum, och jag ska strax gå och välja kläder.
.
Pratade precis med Momma, och vi bestämde att hon skulle komma hit på lunch och Novamys. Sen vid 12 när Nova far, så ska jag och mamma ner på stan. Ska flörta till mig lite grejer där hade jag tänkt, plus att det ska inhandlas en present till Nova eftersom hon varit så duktig med pottan.
.
Här är en bild från igår när Nova åker vagn tillsammans med kompisen Benjamin, eller "Mimmi" som hon kallar honom.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0