Torsdag kväll

Nu har jag precis ätit grillad kyckling med lite sallad, gurka, paprika och den obligatoriska chilicurrydressingen. Det var riktigt gott!! Idag har det varit en lång dag, men väldigt trevligt! Jag fick med mig lite grejer hem, det blev ett par supersnygga skor, en tröja och en dörrskylt åt Nova. Tack mamma! ♥ Hittade en jacka som jag tänkt köpa, men storleken fanns inte inne. Så måste förbi HM på Strömpilen och se om den finns där.
.
Nu väntar jag på att Lillan ska komma hem, hon borde inte vara så långt borta. Då blir det en myskväll här hemma, hon får bestämma vad vi ska göra. Eftersom hon är ledig imorgon behöver hon inte tvingas i säng, utan får själv säga till när hon blir trött.
.
Nu ska jag diska undan efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0