Tisdag morgon

Nova var supermysig imorse, hon vaknade vid 07.20 och ville ligga på min mage och se på Teletubbies. Och såklart fick hon det, det var så himla mysigt! Vi hade en riktigt bra morgon, och det gick tillochmed bra att lämna henne på dagis. Dom skulle på utflykt till en lekpark, så dom lär nog ha det kul. Längtar redan tills det är dags att hämta hem henne!
.
Idag ska jag iväg till sjukhuset igen, har sista mötet kl 13.00. Är lite nervös över vad dom ska säga att dom kommit fram till, men ska bli otroligt skänt att äntligen få veta. Det var en lång dag igår, med 8½ timme som spenderades på sjukhuset. Var helt slut när jag väl kom hem, somnade tillochmed en stund med Nova. Det var länge sen jag gjorde det sist!
.
Kvällen spenderades i soffan med en massa mys med hjärtat. Åh, jag är så lycklig som har dom två underbara i mitt liv! ♥
.
.
Den här lilla sötnosen var vi hundvakt åt i fredags, sjukt fin lite vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0