Tisdag kväll

Det har varit en halvkonstig eftermiddag/kväll här hemma. När jag kom och hämtade Nova på dagis hade hon en liten stund innan ramlat ur soffan och slagit huvudet. Dom var rädd att hon fått hjärnskakning, men som tur är så verkar det inte som det. Dock låg hon och såg på film i över 2 timmar utan att varken lyssna eller vilja prata med mig när vi kommit hem. Något som är sjukt ovanligt. Men hon fick mer energi runt middagen och var då nästan som vanligt. Hon somnade gott vid 19.30, efter en hel del mys. Har henne sovandes i min säng inatt, vill kunna hålla lite koll om hon skulle bli dålig.
.
Jag är helt slut, trots att jag somnade en stund med Nova är jag riktigt trött. Har ont överallt, och vill egentligen bara gå och lägga mig. Men vet att jag inte kommer kunna sova, så jag skjuter upp det. Ska snart se på Big Brother i min ensamhet, hjärtat hade andra planer för kvällen tråkigt nog.
.
.
Min ögonsten,
den vackraste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0