Söndag kväll

Har verkligen haft en underbar helg, har haft fullt upp hela tiden! I fredags hade vi playdate med Anniie och lilla Tindra, mycket trevligt! Vi har även häng ihop hela dagen idag, har varit ute i flera timmar. Dom små lekte snällt medans mammorna drack kaffe och snackade skit. Underbart!!!
.
Igår var vi iväg och hälsade på hos några av Alex kompisar, sen blev det middag hos hans föräldrar i Hörnefors. Mycket trevligt och god mat! Nova skötte sig superbra, hon är så duktig min lilla tjej! Hon somnade i bilen påvägen hem, och vägrade sen sova. Hon somnade inte förrän närmare 00, och sov ända fram till 10.30 imorse!
.
Nu ska jag gå och försöka få i mig nån mat, och sen plocka undan lite här tror jag. Bilder från helgen kommer nog lite senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0