Onsdag dag

Kom hem från stugan imorse, fick skjuts av Benny innan han började jobbet. Har haft det helt underbart, tog emot att åka hem faktiskt. I två dagar har jag pressat sol och bara slappat. Färg på kroppen har jag fått kan jag lova, och inte så lite heller. Vi har haft kanonväder, över 30 grader hela dagarna. I måndags kom även Jossan ut, vilket var riktigt trevligt. Vi grillade till middag och spelade kort hela kvällen.
.
Nu ska jag snart göra mig färdig för att fara iväg, måste klä på mig och fixa håret. Jag och Anna ska ta en promenad till sjukhuset, jag har tid där kl 13. Hon skulle vänta på mig där under tiden, och när jag är klar går vi ner till stan. Blir trevligt att snacka av sig lite!
.
Ikväll ska jag äta middag hos älsk på Haga, och efter det blir det att fara och kolla på när han spelar fotbollsmatch. Tror inte att jag hinner uppdatera något mer idag, så vi får höras imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0