Måndag morgon

Nu ligger jag i sängen och myser med Nova framför en Pippifilm. Vi är båda två förkylda, så det lär bli en extremt lugn dag, hoppas jag iallafall! Jag ska väl fortsätta knarka alvedon, halstabletter och varm saft, så jag förhoppningsvis blir frisk nån gång. Nova blir hemma från dagis hela veckan, helt underbart! Då hinner vi mysa ordentligt innan hon åker till sin pappa på fredag.
,.
Igår var det morsdag, och jag firade den genom att ligga i soffan hemma hos älsk hela dagen. Nova gjorde mig sällskap, hon var inte heller pigg.
.
Nu ska jag fixa lite frukost åt lilltjejen, hon åt inte så mycket alls igår så hon borde vara hungrig nu. Håller tummarna att hon är mer matfrisk idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0