Måndag morgon

Nu är jag färdigsminkad och väntar på att Anna ska komma hit så jag får sällskap till morgonkaffet. Vi ska ner på stan sen, måste lämna in lite papper och fixa lite saker.  Hoppas att solen kommer fram sen, just nu är vädret inte så bra.
.
Den här veckan och helgen har varit kanonbra, har inte haft tid eller ork alls att sitta vid datan. Jag och Nova har umgåtts med Anna och lilla Tindra mestadels av tiden. Igår åkte Lillis till sin pappa, vilket känns hårt i mammahjärtat. Saknar henne enormt mycket redan!!!
.
En ny grej som hänt är att Nova har börjat somna ensam i sitt rum. Dom två första kvällarna var jobbiga, men resten gick suveränt! Jag går och lägger henne, myser, läser en saga och sjunger lite, sen går jag ut och hon somnar själv. Fattar fortfarande inte hur duktig hon är!!! Min älskade flicka!
.
Nu ska jag välja dagens kläder och starta igång kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0