Måndag dag (igen)

Har inte suttit vid datan någonting alls i helgen, därav den totala bristen på blogginlägg. Helgen har iallafall varit kanon, har spenderat den på haga tillsammas med hjärtat och fina Anna. I fredags hade vi tre + Erik en lite förfest där, och sen blev det utgång. Killarna gick på Pipes (dit jag inte kom in eftersom jag höll legget uppoch ner i dörren, vakten tyckte därför att jag var för full. :S) medans jag och Anna gjorde Olles osäkert. Var riktigt kul, träffade både nytt och gammalt folk, inte dumt alls. Efter dom stängt gick vi tjejer och käpte med lite fyllemat från Subway som vi åt på Haga. Vi la oss inte förrän efter 05.30 nångång, så var smått sliten dagen efter.
.
Vi hade en riktigt bakisdag, där vi inte lyfte våra tjocka rumpor från soffan annat än för en snabb dusch och inköp av bakismat och onyttigheter. Vi såg film och senare på kvällen melodifestivalen. En perfekt bakisdag helt enkelt!
.
Igår storstädade jag här hemma, samt sorterade en massa skåp osv. Det bästa med hela helgen var överlägset att Nova kom hem igår! Vi två hade en supermysig kväll med målning, lek, bus i badkaret och sen mys i sängen. Underbara flicka! ♥
.
Om en timme ska jag traska till dagis för att hämta hem henne igen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0