Lördag dag

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan på Haga och tycker smått synd om mig själv. Förkylningen har blivit värre och jag är less. Nova är hos sin morfar nu ett par timmar, men ska snart hämtas hem igen. Kände för att vila upp mig lite så jag orkar med resten av veckan. Tror att Lillis också kommer bli sjuk, men jag håller tummarna att jag har fel. Hatar att se lilltösen dålig!!
.
Igår sov Nadja hos mig, vi hade filmkväll och åt gotta. Imorse var hon snäll och tog hand om Nova lite så jag fick sova, spenderade nästan hela natten vaken med hostan så det var skönt. Ikväll ska jag och Nova sova hos hjärtat, det blir första gången för lillan. Kvällen lär bli lugn, ska försöka hålla mig nerbäddad så mycket som möjligt.
.
Nu ska älsklingen väckas upp, han var visst helt slut efter att ha jobbat idag. Jag är hungrig, så jag ska tvinga honom att fixa lite käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0