Fredag dag

Jäkla nya telefon som jag inte får snoozen att fungera på. Hade ställt väckarn på 09, men vaknade inte förrän kl 10. Hmm, måste lösa det där problemet.
.
Idag har jag tänkt att städa undan lite, plus att tvätta lite. Får se om jag hänger med Anna ett tag också, jag tror att vi bestämde det igår. Först hade vi tänkt dra ut i stugan och sola lite, men vädret är ju inte så himla bra idag. Men det regnar ju inte iallafall, så tror nog att jag ska dra med Anna på en långpromenad.
.
Igår hade jag Nova ett par timmar, och det var underbart!!! Först for vi hem till LillAnna och Benjamin för lite lek, och dom lekte bra tillsammans. Efter det for vi hem för lite mys, sen kom hjärtat hit på middag. Nova var på strålande humör, som vanligt!
.
Efter att Nova lämnats tillbaka till sin pappa åkte jag, hjärtat och Anna till Willys för att handla hem lite gotta. Kvällen bestod av Ronja Rövardotter, Big Brother, popcorn, godis och tjejsnack. Supertrevlig kväll!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0