Fredag dag

Typiskt nog vaknade jag upp med ont i halsen och förkylningshuvudvärk imorse, och det vill inte ge med sig. Tvärtom, mår bara sämre. Egentligen skulle det festas på yran ikväll, men planerna ändrades redan igår. Så istället blir det middag med Nova och Nadja och sen lugnt ikväll. Känns lika bra, har lite svårt för att ha Nova borta, känns som att jag vill ta till vara på all tid jag har henne, hon är ju borta varannan vecka och det räcker för mig.
.
I onsdags åkte jag och Anna ut till mammas stuga under dagen för lite spel och solning. Vi drack lite vin och bestämde oss för att köra en utgång under kvällen. Så vi åkte hem, gjorde oss festfina och spenderade kvällen på Olles. Det var kul, träffade både lytt och gammalt folk. Kvällen blev riktigt sen, så var lite halvsliten igår.
.
Nu ska jag torka håret och invänta att Nova kommer. Jag ska ha henne i helgen igen, har bytt med pappan. Det blir nog kanon, vi ska mysa till tusen!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0