Torsdag kväll (igen)

Den här kvällen har varit jättebra tillsammans med mina 3 finaste, Nova, Alex och Amanda ♥
Kvällen började med att syster ringer och berättar att deras kisse (som förövrigt är min fd katt Prosits unge) har fått 2st kattungar. Så jag skyndar med mig älskling dit för lite mys. Helt sjukt var söta dom var! Saknar att ha såna små hemma, har ändå haft 2 stora kullar dom senaste åren. Och nu har jag inte en enda... Blev riktigt sugen på att ta den ena, en vit/grå/svart/ljusbrun liten söt sak. Men vi får se, det är 12 veckor tills dess så jag lär säkert hinna ändra mig ett flertal gånger.
Annawrs ikväll har vi mysit framför bompa, dom små har lekt en massa och trivts väldigt bra i varandras sällskap. Nova har varit som galen i Amanda (eller, Nanna som hon kallar henne).
Nu ska jag se färdigt Big Brother och sen krypa ner i sängen där mina tjejer ligger och sover. Imorgon blir det nog en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0