Onsdag kväll

Kom hem från mammas stuga för drygt en timme sen, har varit där sen igår förmiddag. Otroligt mysigt har det varit, och det har blivit en hel del solande idag. Jag har verkligen haft noll blogglust i början av veckan, så jag tog en liten paus. Plus att mitt internet inte har funkat alls fram tills idag.
.
Vi hade det förövrigt supertrevligt ute i stugan i helgen, Nova skötte sig perfekt! Det blev lite bad, grillning, vindrickning hos stuggrannarna, prat och skratt. Skönt att få umgås med familjen lite, både min lilla och resten av allihopa.
.
Nu ska jag strax iväg till bästa vännen, ska bara göra mig klar och vänta tills han ringer. Det blir nog en film och en massa prat, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nova är ju på semester med Nicke , du hade ju inte henne !!

2011-07-07 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0