Fredag dag (igen)

Sådär, nu är ett problem fixat. Har suttit i telefon med The Phone House ett bra tag nu, men nu vet jag hur jag ska göra för att ångra mitt köp av telefon och abonnemang. Har halvt ångrat mig över vilken telefon jag valde, plus att jag tydligen blivit lite lurad. Tur att älsklingens sambo jobbar på Telia så han kan hjälpa mig att välja bättre. Så nu slipper jag förmodligen betala för mycket för mobilen. Ska fixa allt i veckan, plus beställa telefonen från ett annat ställe.
.
Tog sovmorgon fram till 10.30 idag, skönt med tanke på att det blev hyfsat sent igår. Jag och Anna såg på Lost fram till klockan var efter 02, och jag somnade inte förrän närmare 03.30. Nu ska jag förresten ringa henne och bestämma när vi ska ses för att handla groggvirke å så. Ikväll blir det party med dom bästa, och det blir nog kanon. Hade tänkt köra en utomhuskväll, med kubbturnering och en massa gódricka. Har dock ett problem, klädvalet. Detta är något jag alltid har svårt över, kan verkligen inte bestämma vad jag ska ha på mig. Så är det nästan jämt. Men men, det brukar alltid bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0