Torsdag kväll (igen)

Just nu har jag sjukaste huvudvärken, den är så kraftig att jag är nära att kräkas. Tror (hoppas!) på att jag lyckas somna tidigt, behöver en natt med fler än några få timmars sömn!

Nu hade jag tänkt gå och packa ner allt Nova behöver i helgen, hon ska nämligen sova över hos Carro imorgon. Jag ska på begravning på lördag, så då skulle Carro passa henne. Jag ska även till mamma imorgon på morgonen och följa med och handla, för jag ska baka smörgåstårtor till fikat efter begravningen.

Så jag lär ha fullt upp hela morgonen/dagen, vilket känns skönt! Kvällen kommer spenderas hemma med finaste, vi ska äta gomiddag med lite vin kanske och sen bara mysa i soffan hela kvällen. På lördag efter begravningen ska pappa skjutsa ut mig till Nova och Carro i Holmsund, och då ska jag också sova över där.

Ska försöka uppdatera imorgon, men kan inte lova att jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0