Tisdag dag

Nu ligger Nova och sover igen, hon har haft en småjobbig dag! Den här natten bestod också av nerkräkt säng och mycket tårar, hade hoppats på att hon var på bättringsvägen, men icket! Pratade tidigare idag med en tjej från sjukvårdsupplysningen, och hon tyckte att vi skulle avvakta några dagar till och se om det blir nån förbättring, annars var vi tvungen att åka in. Huvudsaken är ju att hon får i sig massor med vätska, och det funkar bara bra! Fina Elin åkta och småhandlade lite åt oss, så vi slapp gå ut.

Själv mår jag inte alls bra, har världens sprängande huvudvärk, och är riktigt illamående. Det dröjer nog inte länge innan det är dags för mig att bli magsjuk också, jag vill verkligen inte! Förkyld är jag också påväg att bli, typiskt att allt ska komma samtidigt.

Fick rekomendationen från sjukan att försöka få i lillan lite salt (helst chips), så det är kvällens planer. Hittills idag har hon bara ätit en liten macka. Inte ens välling går ner längre. Vi lär köra en repris från igår, där vi spenderade hela kvällen i soffan framför Bompa.

_____________

Du gör mig så himla glad,
fina, fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0