Söndag kväll

Gårdagskvällen var helt underbar! En massa tjejsnack, vin, god mat och skratt, kunde inte varit bättre! Vi drog även en snabbis på Olles, men hann knappt in innan dom stängde. Så då blev det fyllekäk på Subway och sen "efterfest" på Haga. Vaknade upp dyngbakis imorse, det var inte lika roligt.

Nova kom äntligen hem idag, dock är lillgumman sjukt. Hela eftermiddagen/kvällen har hon bara legat i min famn i soffan och inte orkat leka eller något. Men det är inte så konstigt, tog tempen innan hon la sig och den stannade på 40 grader. Hon har även ögoninflamation och en jättejobbig hosta.

Imorgon ska jag ringa till BVC och be att få komma dit och träffa något läkare. Nova får inte vara frisk mer än ett par få dagar åt gången, hon är i princip alltid sjuk. Så jag ska kräva att nån kollar upp det ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Inge konstigt hon ha ju nyss börjat på dagis å då är dom sjuka hela tiden ..

2011-01-23 @ 21:54:41
Postat av: sara

det är samma sak för mig med min son gumman, alltid sjuk sen han började på dagis, Men det är alltid bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite. Stå på dig och ge inte upp tills du känner dig nöjd med hjälpen du får! :)

2011-01-26 @ 12:47:41
Postat av: Elle

Det finns vissa saker som gör att jag vill kolla upp henne, saker som gör mig lite orolig. Klart att dom små ofta är sjuka, speciellt när dom nyss börjat dagis. Men som du skrev Sara, hellre en gång för mycket, än att jag ska ångra mig senare om det visar sig att det är något som är fel.

2011-01-26 @ 12:55:15
URL: http://elleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0