Onsdag morgon

Tredje dagen som helt rökfri idag, och det känns faktiskt riktigt bra. Röksuget har varit under kontroll, men det är vanorna som är svåra. Flera gånger har jag varit påväg ut eller rotat i fickorna efter ciggpaketet. Ska på stan strax med Carro, blir spännande att se hur det kommer gå då. Men jag kommer inte röka, har jag klarat mig i 3 dagar så klarar jag mig fan ännu längre också. Inga problem.

Veckan har varit lugn och bra hittils. Umgicks med Fredrik i måndags, vi käkade pizza och surrade en massa skit. Underbart! Igår var jag först och handlade med mamma, sen körde jag en ordentlig storstädning och tvättning här hemma.

Nu ska jag torka håret och sen vidare till bussen.




♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0