Onsdag kväll

Inatt hade vi värsta natten på länge. Nova spydde ner hela lägenheten 7 gånger, min stackars tjej! Själv hann jag till toan alla gånger det var dags för mig, och det var ett par stycken.

Jag sov i princip ingenting, fick order från sjukhuset att väcka lillan 1gång/timme under hela natten för att försöka få i henne vätskeersättning. Det gick sådär, fick blanda ut det med cola, det var det enda sättet att få henna att dricka.

Idag har Nova varit ett par timmar hos sin pappa, så jag fick chansen att vila lite. Jag har varit riktigt, riktigt dålig idag, har bara legat i sängen och sett serier, inte rört mig förutom när det var dags att kräkas igen. Har inte lyckats få i mig någonting alls att äta idag, ska snart försöka med lite nyponsoppa. Lillan borde strax vara hemma, och jag håller tummarna att hon vill somna tidigt ikväll och vara snäll med sin mamma.

Förövrigt har jag väl ingenting att skriva, förutom att jag är riktigt jäkla less på det här. Min sjuka kan jag ta, men det gör ont att se Nova så sjuk...

___________
Helt sjukt att man kan sakna någon
så mycket efter så kort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0