Onsdag kväll (igen)

Lillan somnade på en gång efter det att Jossan farit runt 20.30, hon var helt slut! Men vi har haft riktigt trevligt ikväll, måste bara se till att styra upp det lite oftare!

Jag har suttit i telefon nästan hela kvällen, mycket trevligt. Det lär pratas några timmar till också, så det blir en sen kväll igen. Men jag är som ganska van!

Imorgon har vi inga planer över huvudtaget, känns lite tråkigt. Men jag hade tänkt vara lite duktig och vika lite tvätt, städa ur kylen och rensa lite med lillans alla miljarder leksaker. Det roligaste av allt är ju att hon knappt leker med 95% av allt, dom används bara för att stöka ner typ.

Nu ska jag koka lite varm oboy och fortsätta soffmyset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0