Onsdag kväll

Jag skäms nästan över mitt dåliga intresse att blogga. Men jag skyller på att jag haft så mycket annat att göra och inte haft tid. Ska försöka skärpa mig, och hoppas att min låga lust att blogga snart går över.

Idag har jag varit på stan med bästa Carro, det var trevligt! Vi har knappt träffats senaste veckan, så det behövdes! Jag köpte en present till lillebror som fyller 14 år på fredag, plus 3 st suuupersöta små tavlor. Dom åker förmodligen upp i Novas rum, har inte riktigt bestämt mig än.

Igår var jag och fina A på bio, vi såg "Meet the parents Little Fockers". Den var helt okej, dock kanske inte värd att se på bio. Men vi fick oss ett par bra skratt, det är väl huvudsaken. Resten av dagen igår spenderades i sängen med några filmer, kunde inte blivit mysigare!

Det är så mycket som hänt i mitt liv nu senaste veckorna, men jag orkar inte skriva om det nu. Men så mycket kan jag säga att jag mår så himla bra, och är riktigt glad och lycklig.

Förra veckan var både jag och Nova magsjuka, men det gick över strax innan helgen. Nu är jag nog påväg att åka på en förkylning, hoppas bara att Lillis klarar sig! Tycker att hon varit sjuk tillräckligt nu!

Ikväll har jag storstädat hela lägenheten, så är lite smått less. Nu ska jag invänta sällskap, det blir nog filmmys ikväll igen. Fram tills dess blir det att vika tvätt och sortera lite i garderoben.



Älskade, älskade du!
Jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0