Onsdag dag

Nova är otroligt gnällig idag, ingenting går riktigt som hon vill. Men tillochfrån är hon världens mysigaste och góaste. Vi ska snart krypa ner i sängen och hoppas på att Lillan vill sova en stund. Nu står hon och tittar på alla korten jag har i bokhyllan, pekar och skrattar lite.

Igår hade vi en trevlig dag hemma hos morfar. Jag överlevde tandläkaren, det var tur! Ska dit igen sista gången nu om 2 veckor för att göra färdigt det sista.

Ikväll kommer Jossan hit på middag, trevligt trevligt! Då får Nova mysa lite med henne, plus att jag har en del tjejsnack att dela med mig av, så det kunde inte bli bättre!!



Jossan och Nova
- Julen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0