Måndag natt

Igår kom lillan hem, det var underbart! Hon var superpigg och på underbart humör hela kvällen, så jag trodde att hennes sjuka var borta. Men hon kräktes ner hela sängen runt midnatt igår, stackarn! Så det blev att kasta ner henne i badet, byta sängkläder, tvätta, handtvätta bäddmadrassen och en massa. Tur att jag hade hjälp, allt gick så mycket bättre och snabbare! ♥

Nova fick ligga i soffan i två timmar tillsammans med oss medans vi väntade på att tvätten skulle bli klar så vi fick hänga upp den och tillslut lägga oss. Hon sov fram till 10.30 idag, rekord!! Vi klev då upp och fick i oss lite frukost, sen somnade jag och hon om vid 13.00, och sov fram till 17.15!!! Så jag kan lova att jag inte är särskilt trött just nu. Nova slockande dock ett par gånger i soffan nu ikväll, och vid 22.00 somnade hon på riktigt i min säng. Kvällen har bara bestått av en massa soffmys, vi har haft det underbart!!

Det här inlägget har tagit över en halvtimme att skriva, telefonen har gått varm hela kvällen. Jag har nyss badat, och nu ska jag stänga av datan, vänta tills A ringer, surra lite och sen förhoppningsvis kunna somna.

Puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0