Måndag kväll (igen)

Nu har jag äntligen tagit tag i att lägga ut bilder från julafton. Jag hade över 300 st, så valde bara ut några, resten kommer kanske senare. Ska iallfall lägga ut bilderna från juldagen som vi spenderade hos pappa lite senare ikväll.

Jag orkar inte skriva ut allt som hände, utan låter bilderna tala för sig själva om hur trevligt och mysigt vi hade!!

Jag fick blandannat i julklapp;
- Stereo
- Bokhylla
- Lampa till sovrummet
- Gardiner till sovrummet
- Pengar
- Presentkort
- Tavellister till hallen
- Digital Fotoram
- 100 st ögonskuggor
- Dagkräm, sminkborttagningsmedel och duschgel
- Badkarskudde
- Midjebälten
- Halsband
- Foton på småsyskonen
- Usbminne
osv...

Nova fick bla;
- Massvis med kläder
- Pengar
- Leksaksspis
- Massa pussel & böcker
- Docka
- Gosedjur
- Draperi till dörren
- Låtsas mat + tallrikar, glas, bestick osv...
- Väskor
- Massa leksaker
Och en massa, massa mer.

För att sammanfatta allt,
Julen var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0