Måndag kväll

Usch, vilken jobbig kväll vi har haft här hemma. Efter det att vi kom hem från Obs där vi handlade en massa med Elin, har Nova bara grinat och varit ledsen. Hon ville inte sova, inte äta, leka eller vara vaken. Så det blev en timme full med tårar och kramar. Hon somnade strax efter 19, och jag hoppas att hon sover hela kvällen/natten nu. Men hon lär säkert vakna och vara hungrig, hon har inte fått i sig någonting förutom frukosten imorse.

Jag håller alla mina tummar att hon är piggare imorgon, för då ska hon spendera lite tid hos sin morfar. Jag måste till tandläkaren kl 15.30 och fortsätta rotfyllningen, men sen åker jag till pappa och äter middag och hämtar lillan. Det borde inte vara några problem, hon älskar verkligen att vara där!

Nu ska jag försöka få i mig lite middag, gav upp idén med att äta när Nova var på sitt sämsta humör. Har gjort kycklingsallad, så det blir nog kanon!



Fina, älskade dotter!
Du gör mig lyckligare än något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0