Lördag dag

Har blivit dåligt med uppdatering i veckan, men jag har faktiskt inte suttit vid datan någonting alls dom senaste dagarna. Har haft annat att göra, mer bättre saker. Kan/vill inte berätta mer än att veckan har varit supermysig, kunde nog inte varit bättre. Jag saknar lilltjejen mer än ni någonsin kan ana, det värker i hela mammahjärtat! Tur att hon kommer hem imorgon, då blir det mys för hela slanten!! ♥

I onsdags körde vi en impulsfest hos mig, riktigt trevligt var det! Vi var bara typ 7 st, så det var hyffsat lugnt, men väldigt kul!

Ikväll ska jag nog äta middag hos mamma och sen hänga med Elin resten av kvällen. Måste väl passa på att åka iväg nu sista dagen på en vecka som jag kan göra det. Men jag klagar inte, jag längtar såååå tills Nova kommer hem!! ♥

Nu ska jag koka kaffe och försöka få i mig lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha elle har du gått och blivit vuxen :P

Med att dricka kaffe ;P

2011-01-08 @ 11:38:46
Postat av: Petra

Haha det var jag som skrev ;P

Men mitt namn kom aldrig upp om vem som hade postat det :P

2011-01-08 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0