Lördag dag

Nu har jag nyss duschat och hade strax tänkt ta tag i att diska undan det sista från igår. Var helt sjukt trött och less när jag väl kom hem ifrån pappa igår, så vi slog bara igång lite Scrubs och myste i sängen. Vi sov fram till 12.30 (?!?!) idag, helt sjuk! Så det blev att stressa iväg till Ica för att handla middag till ikväll. Johanna kommer ju hit, så jag tänkte bjuda på fläskfilé med potatisklyftor, en stor sallad och tzatziki.

Är riktigt taggad på ikväll, det kommer bli kanontrevligt!! Har så sukt mycket skvaller och grejer att berätta, så det blir superbra!

Nu ska jag sluta sitta här och ta tag i allt istället. Johanna kommer runt 17, och tills dess måste jag hinna sminka mig och ta det svåra beslutet om vad jag ska ha på mig ikväll. Hmm, beslutsångest nanting!!



Finaste Johanna! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Men lilla leksaken =)Va ska man ha en man till när man kan ha en sån där S Näe, men måste nästan träffas nån dag så dom små kan få träffas. Skulle va kul att få börja umgås med några andra mammor än att bara sitta hemma på helgerna.

2011-01-22 @ 16:37:05
URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0