Fredag dag

Imorse när jag vaknade hade jag fått skitont i halsen, känns väldigt lyckat!! Hoppas det går över tills imorgon, för då har jag en kanonkväll planerad! Johanna ska komma hit på middag, en massa vin och supermycket tjejsnack! Tror att kvällen kan bli helt underbar, för inte kan det gå fel med en helkväll med Johanna och vin? ;)

Igår var Carro här och umgicks hela kvällen och natten. Vi satt och hinkade x antal koppar kaffe och spelade spel. Först spelade vi 22 omgångar med Yatzy, och efter det blev det kortspel i drygt 2 timmar. Underbart!! Som sagt så sov hon även över, det var länge sen! Dock märktes det att jag blivit van med pojkbesök i sängen, vaknade upp en gång i natt av att jag krypit över till Carros sida i sängen och låg och höll om henne. Hon uppskattade det dock inte lika mycket som jag måste ha gjort.

Nu ska jag gå och duscha och kleta på en massa smink, sen diska bort efter gårdagen. Kvällen kommer spenderas hos pappa där det väntas födelsedagsmiddag för lillebror. Trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0