Måndag kväll (igen)

Nu har jag och lillan äntligen fått i oss lite mat, det blev en väldigt sen middag. Men ingen av oss var särskilt hungriga, Nova åt knappt någonting. Just nu sitter vi och se på Bompa och myser, och strax är det dags för lillan att sova.

Hon ska ligga i sin egen säng, men hon har redan börjat tjata om att få sova i min säng. Men nej, hon måste lära sig att sova utan mig. Hela förra veckan sov hon i min säng eftersom hon var sjuk, så det tar nog emot lite. Har en ny bok jag tänkt läsa för henne ikväll, det blir nog kanon! Förhoppningsvis sover hon där hela natten, men det lär ju inte hända. Men så länge hon somnar där gör det inget om hon kommer gåendes inatt. Hon är så söt när hon kommer bärandes på tutten, kudden och mjukisvovven. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0