Torsdag kväll

Idag har jag och Nova haft en av dom bästa dagarna på länge! Jag hämtade upp henne vid 13.20 på dagis, direkt efter jag kommit från sjukhuset. Vi körde rally med vagnen till lekparken utanför huset, och där spenderade vi nån timme med att gunga, åka kana, cykla och bygga sandkakor. Vid mellisdags gick vi in och gjorde ordning päpple och macka, som vi fikade ute på balkongen på en filt. Det var helt sjukt varmt och fint, så vi stannade där ute tills det var dags att göra middag. Vi hade superkul och mysigt, det kunde verkligen inte varit bättre!
.
Hjärtat kom och åt middag med oss, det uppskattades av Nova. Hela dagen har hon gått runt och sagt "Lale komma, Lale komma." Så tillslut fick hon sin vilja fram. Etfer vi ätit gick vi åter igen ut till lekparken, Alex for hem och jag och lillis åkte en massa rutschkana. Strax före 18 kom hennes pappa och hämtade henne, och det tog verkligen emot i hjärtat att säga hejdå.
.
Men som tur är ses vi imorgon bitti, för då kl 8.15 är det dags för Lillans första besök hos tandläkaren. Vi har övat på att gapa hela dagen, så jag hoppas att hon är lika duktig imorgon som hon varit idag.
.
Nu ska jag se vad som blev av kvällens planer, och om det inte blit nåt tar jag en långpromenad i min ensamhet istället. Underbart skönt!
.
Här är lite bilder från idag i lekparken;
.
.
Och några från myset på balkongen;
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0