Torsdag dag (igen)

I eftermiddag har jag tagit ett långt, varmt bad och läst lite. Kände för att slappna av totalt, och det lyckades! Nu har jag precis sminkat mig och klätt mig, så ska bara föna håret så är jag klar. Hjärtat kommer väl om en timme typ, och då ska det ätas middag. Förhoppningsvis kan jag tigga till mig skjuts till tandläkaren, det lär nog inte vara några problem.
.
Annars har det inte hänt så mycket idag om jag ska vara ärlig. Städade ur kylen och skafferiet, thats it. Ska stoppa i en tvätt nu, det försvann helt ur huvudet tidigare.
.
Jag saknar Nova hur mycket som helst redan!
Drygt 24 timmar kvar tills hon kommer hem igen,
kommer bli tufft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0