Tisdag dag

Nu har jag precis kommit ur badet, men det var nära att jag skulle bli liggandes där hela dagen. Kroppen protesterade ordentligt när jag försökte resa mig, och det gjorde ont som tusan. Efter lite bök tog jag mig iallafall upp, det är huvudsaken.
.
Nu ska jag sminka mig och välja kläder, sen är det snart dags att hämta Nova. Klockan 13.20 ska hon hem, för då ska vi iväg till momma. Nova tjatade hela morgonen och vägen till dagis om momma, buss och bulle, sötnosen! Vi blir där på mellis, en massa bus och sen middag. Hjärtat skulle hämta upp oss ikväll, underbart!
.
Ska försöka komma ihåg att ta hem kameran också  så jag kan lägga in lite nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0