Tidsfördrivslista

Lever du med något som du ångrar?
Ja, en hel del, både stora och små saker. Men sånt är ingen idé att älta, shit happens och livet kan inte alltid gå som man vill. Istället för att må dåligt över det, är det bara att köra vidare och hoppas att man lärt sig något av sina misstag.

Vart ser du dig själv om ett år?
En riktigt svår fråga! Ska jag vara ärlig har jag ingen aning. Förhoppningsvis har jag kunnat få hjälp med min smärta, så jag kan börja jobba. 

Vad betyder mest för dig?
Min världens finaste dotter, min pojkvän, min familj och mina vänner. 

Singel eller upptagen?
Jag är upptagen, och trivs enormt bra med det! 

Vill du ha ett förhållande?
Jag var singel ganska länge innan jag träffade Alex, och det var skönt. Jag behövde få tid för mig själv och få "leka av mig" lite. Hitta mig själv på riktigt igen. Men nu skulle jag absolut inte välja bort förhållandet jag har!

Redo att gifta dig?
Redo - Nej. Vill - Ja. Jag vill gifta mig, men verkligen inte nu. Jag vill kunna ha ett sånt där riktigt drömbröllop nån gång i livet. Jag har allt i mitt huvud, och förhoppningsvis blir det av någon gång.

Vill du ha barn?
Jag är redan lyckligt lottad med en underbar dotter! Skulle otroligt gärna vilja ha en till, en liten lillbror till Nova. Har alltid sagt att jag vill ha tätt mellan mina barn, så vem vet. 

Är du religiös?
Nej, inte det minsta.

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Jag tycker väl ingenting egentligen. Men varför inte liksom? Dom borde väl ha lika mycket rätt att gifta sig som straighta. 

Rasism?
Nej, rasism är ett starkt ord.

Abort?
Abort kan vara nödvändigt i vissa lägen, så ja. Men själv skulle jag aldrig klara av det tror jag. Inte efter att jag vet vad för underbart som kommer ur en graviditet.

Krig?
Onödigt.

Slåss?
Kan vara nödvändigt.

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
Ojoj, jobbigt. Jag som är värdelös på bilar!

Vad attraherar dig?
En hel del beroende på humör! Men personligheten spelar en stor roll, sen ögonen absolut. Manliga händer är också ett måste!

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Ärlighet, respekt och att man kan lita på varandra. Att kunna prata om allt och kunna skratta tillsammans är viktigt. Jag är lyckligt lottad och har allt i mitt förhållande, det kunde verkligen inte ha varit bättre!

Vad tror du förstör ett förhållande?
Svartsjuka och när tilliten inte finns där längre. Tro mig, nåt sånt kan förstöra inte bara förhållandet, utan även personer. 

Bästa händelsen under veckan?
Dom stunderna Nova tittar på mig, tar mig i handen, ler och ger mig en stor puss. Kärleken bara lyser i hennes ögon, då är jag som lyckligast! Allt runtomkring oss försvinner, och det är vi två mot världen!

Förlåter du för lätt?
Oja, det gör jag. Jag hatar allt vad bråk och så är, så jag förlåter hellre än att hamna i en diskussion. Är alldeles för mesig, vilket nog många dragit nytta av.

Favorit dricka?
Det är helt klart polkagrisdrinken som går att köpa på krogen. Den smakar himmelsk!

Festar du mycket?
Nej, det tycker jag inte. Hela hösten har det varit varannan helg - när jag varit novafri. Men nu är det inte alls lika ofta, är faktiskt ganska less. Sen mysiga hemmakvällar med Alex är nästan bättre. <3

Vad tycker du om droger?
It's bad. 

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
Jag fyller 21.

Saknar du någon?
Ja, det gör jag. Dom fina vännerna som mer eller mindre försvunnit. 

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Jag är kär. Riktigt upp över öronen kär. Och vet ni? Det är underbart!

Är pengar nyckeln till lycka?
Nej, men ett bidrag till en chans att få det lättare i livet. 

Senaste missade samtalet?
Nåt randomnummer som ringde, garanterat en telefonförsäljare.

Sista personen som du ringde?
Nadja, jag ville ha lite pratsällkap påvägen hem från dagis i morse.

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Min mobil dog i morse, så nu har jag bara en gammtelefon. Ska försöka väcka den till liv sen, så just nu har jag inte meddelande alls.

Har du kysst någon den senaste veckan?
Oja!

Vad lyssnar du på?
Lars Winnerbäck <3 <3

Vad har du för planer för kvällen?
Ska till tandläkaren kl 18, och innan det kommer nog Alex hit på middag hoppas jag. Sen ikväll ska jag nog passa på att sova på Haga hos älsk nu när Nova sover borta. Så det lär bli nån film och en hel massa mys,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0