Onsdag morgon

Har precis haft en halvtimmes långt samtal med Carro, det var länge sen! Har fått i mig lite frukost nu, så ska strax gå in i duschen. Kanske jag ska ta ett bad innan, skulle sitta fint i mina onda muskler. Hjärtat slutar vid lunchtid idag, så jag får sällskap tidigt. Lovade Nova att jag och "Lale" skulle hämta henne med bilden direkt efter hon vaknat, så det blir ännu en dag med tidig hämtning. Underbart, då hinner vi med så mycket!
.
Igår var vi ju hos mamma, och det var lika trevligt som vanligt. Vi var ute en lång stund och solade, gungade och lekte i sandlådan. Nova ville verkligen inte gå in, så tillslut fick vi bära in henne. Vi fick gómiddag och Nova åt riktigt bra. Hon fick även ett påskägg av momma innehållande lite godis, russin, kex, ett par rosa crocs, en stor godnattberättelsebok, påskpyssel, vantar och lite till. Inte dumt att hon är så bortskämd.
.
Igår när vi satt i soffan hos momma kläckte Nova ur sig att "mamma arg nova bita". Haha, vart får hon allt ifrån. Men hon har rätt, man får inte bitas. Hon har blivit så sjukt duktig att säga meningar, nu förstår man det mesta hon säger. Min fina tjej, när blev hon så stor? Jag vill stoppa tiden lite så jag hinner med allt!
.
Den lyckligaste dagen i hela mitt liv,
var den dagen du kom!!
Älskade, älskade dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0