Onsdag kväll (igen)

Nu ska jag gå och diska undan efter middagen och småplocka lite här hemma. Det har inte hunnits med idag, har haft fullt upp! Men det gör mig inget, disken dör inte av att stå några få timmar. Tiden med Nova och älsk är så mycket viktigare!
.
Idag var jag och käkade kinamatsbuffé till lunch med älsk och hans pappa på restaurangen nedanför sjukhuset. Efter det åkte jag och hjärtat iväg till dagis för att hämta hem lillan. Vi spenderade ett par timmar i lekparken med en massa lek och mellis. Nova älskade det, att få se henne så lycklig och nöjd är underbart! Vi var även en sväng till Obs och Barnens Hus. Nova fick sig en massa nya uteleksaker, plus att vi handlade en födelsedagspresent till fina Amanda som fyller 7 år på tisdag.
.
Till middag gjorde vi ris, kycklignuggets och currysås, och det var sjukt gott! Nova åt som en galning, hon älskade såsen! Direkt efter vi ätit for vi till poppa tills det var dags att åka hem och sova. Nova sover sött, och jag är ensam. Därför passar städning utmärkt innan BB börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0