Onsdag kväll

Ber om ursäkt över den extremt dåliga uppdateringen sista veckan, men har varken haft tid eller särskilt stor lust att blogga.
.
Påskhelgen var superbra, kunde inte ha blivit bättre. Fredag dag/kväll spenderades hos hjärtats föräldrar i Hörnefors tillsammans med hans släkt. Det bjöds på god mat, trevligt sällskap och en massa lek för lillan. Hon var som vanligt ett riktigt charmtroll, kunde inte varit stoltare över henne!
.
I lördags åkte jag, hjärtat och Lillis ut till stugan med pappa och Amanda. Där hade vi superkul, Lillan älskade att vara ute så mycket! Hon somnade inte förrän efter 23 på kvällen, så det blev sent. Men hon hade så himla mycket att göra så hon hade nog inte tid att känna efter tröttheten. Jag och hjärtat spenderade sen kvällen i grannstugan med lite vin, spel och jättetrevligt sällskap! Tack alla ni för en supertrevlig helg!
.
I måndags var vi hos pappa för att fira att fina Amanda fyllde år! Det var en underbar dag, solen sken så vi fikade ute och allt. Vi grillade hamburgare till middag också, inte dumt. Av mig och Alex fick hon vägkritor med 3D glasögon till, och en förpackning med glasfärg och tillbehör. Ska sno bilder från Jossan blogg sen, så förmodligen dyker dom upp ikväll.
.
Igår körde jag en storstädning här hemma, och sen åkte jag iväg till mamma. Vi var och gjorde av med lite pengar också, köpte bla ett par skor. Jag stannade även där på middag och nåt glas vin, mycket trevligt.
.
Idag har jag städat och skurat balkongen, sen invigt den med några timmars solning. Hjärtat har precis farit iväg på möte nu, men han kommer tillbaka sen. Då ska vi iväg och storhandla på Obs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0