Måndag morgon

Nu är kl 10, och jag är duschad, sminkad och påklädd. Ska snart ta en promenad till Ersboda, ska hänga med Elin idag. Kommer bli underbart, vi har en massa att prata om! Stackarn är sjuk, så jag ska väl passa på att pyssla om henne lite också!
.
Senare idag ska jag baka en tårta hemma hos mamma, och sen iväg på födelsedagsmiddag hos Nadja. Blir kanonbra, hjärtat ska med, samt mamma och Benny! Synd att Nova for till sin pappa idag, kommer bli tomt utan henne! Har köpt en superfin present också, tror att hon kommer bli nöjd! Måste komma ihåg att ta med kameran, det får inte glömmas!
.
Det har inte blivit nån uppdatering under helgen, men jag har inte suttit vid datan alls. I fredags åt vi tacos hemma hos älsklingen, första gången Nova var där. Vi var ute och skottade snö, hoppade i sambons säng och såg på pippi. I lördags spenderade vi hela dagen hemma hos pappa med familjen. Vi satt ute hela dagen nästan, underbart väder! Nova cyklade en massa, blåste såpbubblor och busade. Dom bjöd på grillat till middag, sjukt gott! Vi åkte inte hem förrän vid 21.30, så Nova slocknade på en gång vi kommit hem. Kvällen var jättetrevligt, så tack!
.
Igår tog vi en långpromenad hem till mamma som bjöd på lunch. Efter några timmar där gick vi hem, Nova fick sova i vagnen på väg hem. Kvällen spenderade jag ensam med Nova, och vi hade det underbart! Vi hade en riktigt göra-allt-tillsammans-kväll. Vi diskade, lagade mat, badade, lekte och hade superkul tillsammans! Eftersom hon far till sin pappa idag fick hon sova i min säng inatt. Och jag kan lova att det var helt underbart, mysigare flicka får man leta efter. Min fina, fina tös!
.
Bilder från helgen kommer senare, kanske ikväll eller imorgon. Nu ska jag ringa Elin och hoppas att hon är vaken.
.
.
Älskade, älskade du!
Tack för att du finns,
utan dig vet jag inte hur jag skulle klara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0