Måndag dag

Imorse vaknade jag 06.30 när älsk for till jobbet, och kunde inte somna om. Låg och såg ett avsnitt av bb, och sen har jag bara kollat datan. Nu ska jag hoppa i lite kläder och sen storstäda här hemma. Vid 15 ska Nova hem, och innan det hade jag även tänkt hinna med en långpromenad.
.
Den här helgen har varit bra, den har gått ganska fort. Fredagskvällen spenderades med fina vänner hemma hos Johan, mycket trevligt! Lördag var både jag och hjärtat så bakis så vi låg bara i soffan hela dagen. Igår var vi och hämtade hem Alex bar, och mitt nya barskåp, sen efter det blev det grillat till middag i Hörnefors.
.
.
Äntligen, äntligen kommer mitt hjärta hem idag!
Vi kommer ha en helt underbar vecka,
alla tre! ♥
.
(Bilder tagna
från Jossan)

Kommentarer
Postat av: josefin thysell

snor du mina bilder

inte okej........... fast jo

2011-04-04 @ 12:25:56
URL: http://josefinthysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0