Måndag dag

Den här dagen har varit lång, man hinner mycket om man kliver upp vid 06. Nova fick åka tidigt till dagis idag, det blev bilskjuts av hjärtat. Jag har hittills hunnit ta en promenad, träna en timme, tvätta, städa och sitta vid datan. Ska strax byta sängkläder och städa i Novas rum.
.
Den här helgen har varit riktigt bra, men höjdpunkten var helt klart igårkväll när Nova kom hem! Hon var på superduperbra humör, det gillas! Har verkligen saknat min lilla tjej, tur att det är en hel vecka tills hon åker iväg igen så jag hinner mysa ordentligt!!
.
I fredags sov både Elin och älsklingen här, så det var trångt (men mysigt!!) i sängen. Vi såg på film, åt godis och hade trevligt. I lördags hade jag och Elin en riktig tjejdag, med party som avslut. Vi började med att jag, Nadja, Elin, Jossan och Linnea grillade och förfestade lite. Det bjöds på góefterrätt och var riktigt trevligt. Senare på kvällen drog vi hem till Nadja där det blev storfest. Jag hade riktigt, riktigt kul! Underbart att träffa båda gamla och nya människor, sånt uppskattas alltid. Det blev ganska sent, jag och älsk kom inte hem förrän vid 04.30 tror jag.
.
Söndagen bestod mes av att sova, sen kebabrulle och en film. Bilder från lördagkväll kommer upp senare, måste be Jossan skicka.
.
Nu ska jag fortsätta vara duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0