Fredag dag

Idag har varit en riktigt ovärd dag, har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Är hos älsk på Haga, så har inte ens mina egna grejer att roa mig med. Håller just nu (och ett par timmar tillbaka) på att försöka styra upp någonting inför kvällen. Men folk är tråkiga eller bara svåra att få tag i. Så just nu har jag ingen aning om vad som händer.

Igår hade jag nova ett par timmar, och det var helt underbart! Det är helt sjukt vad jag älskar den lilltjejen! Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva kärleken jag känner.

Igår hade vi släktmiddag, och det var trevligt. Har dock inga bilder därifrån än, måste be min morbror skicka några. Nova var med då, och hon hade superkul! Hon är inte alls blyg, utan tar för sig enormt mycket!

Vi var väl kvar till 21 nånting, och då åkte vi hem, slängde oss i soffan och såg på bb. Blev en tidig kväll, men likförbannat lyckades jag inte somna förrän vid 02.30 nångång. Drygt! Så jag tog sovmorgon fram till 11 idag.

Nu ska jag torka och borsta håret, sen invänta hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Ha en bra dag!

Kram

2011-04-02 @ 14:54:29
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0