Fredag dag

Är ensam hemma hos hjärtat på Haga, vi sov här inatt. Han jobbar som vanligt, så jag har nyss sett på BB och ätit lite frukost. Ska alldeles strax gå och duscha och göra mig färdig, det blir en långpromenad till dagis lite senare. Lillan ska hämtas, och efter det ska vi gå och handla lite. Eller om jag kanske gör det innan, det är lite enklare skulle jag tro. Måste köpa tacobröd och krydda, det blir gomaten ikväll! Får se om vi äter här på Haga kanske för lite omväxling. Nova har ju aldrig varit hemma hos Alex, så det tänkte vi göra ändring på. Hon måste ju få se hur han bor, att han har en egen lägenhet. Som det är nu när man frågar henne säger hon att "Lale" bor hemma hos oss.
.
Igårkväll tog vi det bara lugnt, låg i soffan och såg hockey tills vi båda somnade. Vaknade av att SAIK gjorde vinnarmålet, och då blev det bums i säng. Hade dock svårt att somna, hade världens värk i axlarna. Det spred sig hela vägen ner till fingrarna, men med lite massage kändes det bättre.
.
Har saknat lillan enormt mycket igårkväll/idag, så jag längtar verkligen tills det är dags att hämta hem henne. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0