Torsdag morgon

Här hemma har vi precis ätit frukost, det blev yoghurt och macka för lilltjejen, och fil med flingor och kiwi för mig. Nova har redan hunnit bajsa ner 2 par byxor, hon är väldigt lös i magen. Intressant för er att veta, jag vet =)

Idag har hon sin nya lila klänning, och hon är helt underbart söt i den! Ska försöka komma ihåg att ta en bild och visa er sen ikväll.

Nu ska vi strax börja göra oss klara för att gå på dagis, skönt att det är sol och inte regn ute! Efter dagislämningen ska jag iväg och träna igen, sen hem och renbädda sängen och städa lite. Jag har lite träningsvärk idag, men det är inte så farligt. Lär ju kännas 100gånger värre imorgon. Men det ska kännas att man ansträngt sig =)

Inatt kom lillan gående till min säng redan vid 01, och jag orkade inte gå tillbaka med henne och sitta där tills hon somnade om så hon fick krypa ner i min säng. Hon hade lite problem med att somna, hon visste inte riktigt hur hon skulle ligga tror jag. Men tillslut somnade vi båda två, på samma kudde och under samma täcke medans vi höll handen. Det var riktigt mysigt! Nova har blivit så extremt kärleksfull, och jag älskar det!

Näe, nu måste jag byta ännu en bajsblöja.



Nova första gången hon åt mat själv.
Nu äter hon själv med sked och dricker ur ett vanligt glas, utan kladd!

När blev min tjej så stor? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0