Torsdag dag

Nu har jag nyss kommit tillbaka från stan, det blev bara en snabbis där. Först in en sväng på banken, sen träffade vi på Petra inne på Hm. Tyvärr fanns inte lackleggingsarna i min storlek, så istället blev det 3 baslinnen typ. Ett brunt, ett grönt och ett turkost. Mycket fina.
Mamma var snäll och hämtade mig och Nadja och skjutsade hem oss från stan.

Nu ska jag ta tag i disken från middagen igår, var lat och orkade inte fixa det då. Istället tog jag och Jossan en 2timmarspromenad. Vi gick till Ersboda och runt där överallt, det var mycket trevligt. När vi kom hem intog vi soffläge och åt upp resterna av pajen.

Om två timmar kommer fina Elin förbi en stund, har saknat henne! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0