Torsdag dag

Sitter hemma hos Carro nu, har nyss kommit hit från mötet. Det gick superbra, känner mig riktigt taggad på att börja kursen nu på måndag. Tror att det verkligen kan vara bra för mig! Fick även ett tips på ett jobb som dom trodde skulle passa mig, och självklart sökte jag det på en gång. Skriver inte ut vad än, utan vill se om jag får det eller inte. Det är 2 veckors utbildning/praktik som direkt efter leder till anställning. Så jag håller tummarna!

Nu ska jag, Carro och Nova hem till mig, lillan ska sova och vi stora tjejer ska äta lunch. Sen drar jag och Carro ner till stan för en kurs, medans Nova ska vara med Nadja. Spännande att se vad det är för nåt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0