Torsdag dag

Jag har ont i hela kroppen efter gårdagens träning. Och inte blev det bättre av att jag körde hårdare imorse på gymmet heller, tvärtom. Men men, det är det helt klart värt!

Nu ska jag gå över till tvättstugan och hoppas på att det finns nån tvättid imorgon, men det är tveksamt. Glömde ju bort min tid som jag hade igår. Annars kommer dagen bestå av att städa och så här hemma, det måste även renbäddas i sängen. I eftermiddag när Nova kommer hem blir det nog en hel del lek ute, det är ju faktiskt hyffsat väder ute och det måste man ta vara på.

Måste nog strax äta också, det börjar snart kurra i magen. Har över en massa massa kyckligsallad sen igår, det räcker nog både till lunch och middag idag, och lunch imorrn, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0