Tisdag morgon

Jag tog faktiskt sovmorgon idag, vaknade inte förrän vid 9.30. Mycket skönt =) Hade tänkt dra mig ut på morgonpromenad, men jag bestämde mig att det var bättre att städa. Ikväll kommer fina Johanna hit, det blir trevligt. Hon kommer på middag, och sen blir det en massa tjejsnack. Det är så lätt att prata med henne, underbar tjej det där! Måste verkligen se till att träffas oftare! ♥

Hur som helst, snart kommer några lösenordskyddade inlägg. Jag måste få skriva av mig, men det går inte på den här bloggen. Helt fel människor läser den, och jag vill inte att dom egentligen ska ha nåt med mitt liv att göra. Så istället gör jag så, privata inlägg blir skyddade. Lite tråkigt, men så blir det iallafall. Så skriv om ni vill ha lösenordet.

Nu ska jag äta frukost och sen sätta igång =)

Babygirl,
mamma saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0